Pomoc Techniczna

Dokładamy wszelkich starań aby nasze programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów prawno-podatkowych. Zdajemy sobie sprawę jak bardzo istotna jest możliwość uzyskania profesjonalnej pomocy podczas pracy z programem. Dlatego też oferujemy kompleksową pomoc techniczną dla użytkowników naszego oprogramowania, zarówno w zakresie podstawowych trudności przy pracy z programem, jak i asystą przy zaawansowanych operacjach oraz ewentualnych problemach technicznych.

W ramach Centrum Pomocy Technicznej DGCS S.A. – oferujemy:

Zachęcamy także do skorzystania z naszej darmowej Bazy Wiedzy, gdzie znajduje się szereg zagadnień związanych z naszym oprogramowaniem. Dodatkowo zapraszamy do obejrzenia naszych Samouczków, które dokładnie objaśniają zasady działania naszego oprogramowania.

Zdalna wsparcie DGCS to udogodnienie, które pozwala zaufanej osobie, na przykład pracownikowi Centrum Pomocy Technicznej, nawiązać połączenie z komputerem użytkownika – bez względu na odległość – i pokazać krok po kroku, jak rozwiązać problem.

Nasz Konsultant mający dostęp do Państwa komputera może przeprowadzać wszelkie operacje tak, jakby był bezpośrednio przed komputerem, przy czym Użytkownik widzi na ekranie wszystkie wykonywane ruchy.

Korzystając ze Zdalnego wsparcia otrzymasz szybką, efektywną i profesjonalną pomoc dzięki czemu zaoszczędzisz swój cenny czas i pieniądze.

Pobierz program ułatwiający zdalne wsparcia użytkownika:

Dokładne zasady działania Centrum Pomocy Technicznej znajdują się w regulaminie.

Masz pytania odnośnie Pomocy Technicznej? 

tel: 62 735 62 98

zamowieniapomoc@dgcs.pl