Opis
Integracja sklepu internetowego Shoper z DGCS System (dawniej INFOR System) umożliwia synchronizację produktów, zamówień i magazynu. Bardzo sprawnie: przeniesiesz produkty z DGCS System (dawniej INFOR System) Magazyn do sklepu lub wystawisz dokument sprzedaży w DGCS System (dawniej INFOR System) Magazyn, a dzięki integracji z magazynem zachowasz zawsze aktualne stany magazynowe
Integracja ze sklepem internetowym Shoper
- synchronizacja zamówień
- synchronizacja produktów
- synchronizacja magazynu
Wysyłanie zamówień do DGCS System (dawniej INFOR System)
Zamówienia złożone w sklepie są pobierane do DGCS System (dawniej INFOR System). Proces ten działa pół-automatycznie, a składane zamówienia zdejmują stany magazynowe. Export obejmuje pełen zakres informacji dotyczących zamówienia:
- szczegóły dotyczące produktów, metody dostawy i płatności
- rabaty oraz promocje przyznane klientowi
- adresy i uwagi klienta
Import produktów z DGCS System (dawniej INFOR System) do Sklepu
Jeśli posiadasz już wprowadzone produkty w oprogramowaniu DGCS System (dawniej INFOR System), w łatwy i prosty sposób możesz zaimportować je do swojego sklepu.
Automatyczna aktualizacja cen
Najważniejsze funkcje
Opis w skrócie:
- Wysyłanie zamówień do DGCS System (dawniej INFOR System)
- Import produktów z DGCS System (dawniej INFOR System) do Sklepu
- Automatyczna aktualizacja cen