Opis

Integracja ze sklepem internetowym Shoper

  • synchronizacja zamówień
  • synchronizacja produktów
  • synchronizacja magazynu

Integracja sklepu internetowego Shoper z DGCS System (dawniej INFOR System) umożliwia synchronizację produktów, zamówień i magazynu. Bardzo sprawnie: przeniesiesz produkty z DGCS System (dawniej INFOR System) Magazyn do sklepu lub wystawisz dokument sprzedaży w DGCS System (dawniej INFOR System) Magazyn, a dzięki integracji z magazynem zachowasz zawsze aktualne stany magazynowe

Wysyłanie zamówień do DGCS System (dawniej INFOR System)

Zamówienia złożone w sklepie są pobierane do DGCS System (dawniej INFOR System). Proces ten działa pół-automatycznie, a składane zamówienia zdejmują stany magazynowe. Export obejmuje pełen zakres informacji dotyczących zamówienia:

  • szczegóły dotyczące produktów, metody dostawy i płatności
  • rabaty oraz promocje przyznane klientowi
  • adresy i uwagi klienta

Import produktów z DGCS System (dawniej INFOR System) do Sklepu

Jeśli posiadasz już wprowadzone produkty w oprogramowaniu DGCS System (dawniej INFOR System), w łatwy i prosty sposób możesz zaimportować je do swojego sklepu.

Automatyczna aktualizacja cen

Najważniejsze funkcje

Opis w skrócie:

  • Wysyłanie zamówień do DGCS System (dawniej INFOR System)
  • Import produktów z DGCS System (dawniej INFOR System) do Sklepu
  • Automatyczna aktualizacja cen

 

Zamów