Zdalne wsparcie DGCS

 

Opis

Zdalna wsparcie DGCS to udogodnienie, które pozwala zaufanej osobie, na przykład pracownikowi pomocy technicznej, nawiązać połączenie z komputerem użytkownika – bez względu na odległość – i pokazać krok po kroku, jak rozwiązać problem.

Nasz Konsultant mający dostęp do Państwa komputera może przeprowadzać wszelkie operacje tak, jakby był bezpośrednio przed komputerem, przy czym Użytkownik widzi na ekranie wszystkie wykonywane ruchy.

Opcja Zdalnego wsparcia doskonale sprawdza się w sytuacji przenoszenia bazy danych programu czy też w przypadku wystąpienia problemu technicznego.

Korzystając ze Zdalnego wsparcia otrzymasz szybką, efektywną i profesjonalną pomoc dzięki czemu zaoszczędzisz swój cenny czas i pieniądze.

Najważniejsze funkcje

Opis w skrócie:

  • oszczędność czasu i pieniędzy
  • szybkie uzyskanie pomocy
Zamów
Pola oznaczone symbolem * są wymagane

Zdalne wsparcie DGCS

Dane kontaktowe

 






 

Pobierz program ułatwiający zdalne wsparcia użytkownika: