tel: 62 735 62 98 (wew.2)
pomoc@dgcs.pl
Oferujemy kompleksową pomoc techniczną dla użytkowników naszego oprogramowania, zarówno w zakresie podstawowych zapytań przy pracy z programem, jak i asystą przy zaawansowanych operacjach oraz ewentualnych problemach technicznych.
W ramach Centrum Pomocy Technicznej DGCS S.A. - oferujemy:
-
ZAMÓW BEZPŁATNĄ POMOC
- .
-
OPŁĄĆ JEDNORAZOWĄ POMOC
- .
-
OPŁAĆ ABONAMENT
Indywidualnej wycenie podlegają usługi informatyczne takie jak instalacja, konfiguracja, a także szkolenia z obsługi programu.
Abonament Pomocy Technicznej
Baza wiedzy
Zdalne Wsparcie DGCS
Zdalne wsparcie pozwala zaufanej osobie, na przykład pracownikowi Centrum Pomocy Technicznej, nawiązać połączenie z komputerem użytkownika – bez względu na odległość – i pokazać krok po kroku, jak rozwiązać problem.
Nasz Konsultant mający dostęp do Państwa komputera może przeprowadzać wszelkie operacje tak, jakby był bezpośrednio przed komputerem, przy czym Użytkownik widzi na ekranie wszystkie wykonywane ruchy.
Korzystając ze Zdalnego wsparcia otrzymasz szybką, efektywną i profesjonalną pomoc dzięki czemu zaoszczędzisz swój cenny czas i pieniądze.
Pobierz program ułatwiający zdalne wsparcia użytkownika:
WINDOWS |
Mac OS |
Warunki Centrum Pomocy Technicznej znajdują się w Regulaminie.