Nowa generacja DGCS System (dawniej INFOR System) 12.50

Informujemy o wydaniu nowej generacji DGCS System (dawniej INFOR System) 12.50. Oprogramowanie zostało dostosowane do zmian w przepisach, które zaczęły obowiązywać od 1 lipca 2015 roku. Użytkownicy posiadający generację 12 DGCS System (dawniej INFOR System) mogą przejść do najnowszej generacji w specjalnie przygotowanej cenie update, czyli 50% ceny aktualizacji. Sprawdź cennik.

Specjalnie dla Biur Rachunkowych przygotowaliśmy bezpłatny dodatek do każdej licencji wygenerowanej w wersji 12.50, jest nim roczny, bezpłatny dostęp do aplikacji działającej w chmurze mójksięgowy24.pl. Aby uzyskać dostęp wystarczy tylko skontaktować się pod numerem telefonu: 509 688 690.

Nowa generacja DGCS System (dawniej INFOR System) 12.50 to również wiele nowych dodatków i ułatwień usprawniających Państwa codzienną pracę.

Poniżej prezentujemy pełny opis zmian i nowości:

System:

  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowych – jeszcze większe bezpieczeństwo danych w programie DGCS System (dawniej INFOR System). W generacji 12.50 programu DGCS System (dawniej INFOR System) dodano mechanizm automatycznego tworzenia kopii bezpieczeństwa bazy danych przy zamykaniu programu. Wykonywanie kopii zapasowych plików, które zawierają dane zabezpiecza je przed trwałą utratą lub uszkodzeniem. Użytkownik sam dokonuje wyboru czy chce tworzyć kopie bezpieczeństwa bazy w której pracuje, czy nie.

Magazyn:

  • Częściowy spis inwentaryzacyjny– już teraz użytkownik ma możliwość rozłożenia inwentaryzacji w czasie. Funkcja ta jest niezwykle przydatna dla użytkowników posiadających bogaty asortyment w module DGCS System (dawniej INFOR System) Magazyn. Funkcjonalność pozwala na inwentaryzacje bez blokowania codziennej pracy.
  • Obsługa numerów partii – identyfikacja numeru partii i obsługa partii materiału lub numerów seryjnych w magazynie i lokalizacjach towaru jest niezbędna w każdym procesie produkcji i dystrybucji. Przechowywane materiały w wielu przypadkach mają ograniczony czas przydatności do użycia lub spożycia. Konieczne jest nadzorowanie statusu poszczególnych partii o konkretnych własnościach i oznaczonym terminie przydatności do użycia/spożycia wraz z ich miejscami przechowywania.
  • Wprowadzenie możliwości wystawiania dokumentu w oknie głównym na podstawie dokumentu PZ/FZ – umożliwia to szybkie wystawienie dokumentów sprzedaży na podstawie zakupów zrealizowanych pod dla danego klienta.
  • Obsługa wystawiania dokumentów z VAT odwróconym według nowych przepisów obowiązujących od 1 lipca 2015 roku.
  • Podział pozycji ze stawką VZ na towary i usługi w rejestrze VAT

Księgowość:

  • Dublowanie Kontrahentów – uporządkowanie kontrahentów – w nowej generacji programu została stworzona niezwykle przydatna funkcja, która umożliwia użytkownikowi usunięcie z bazy danych zdublowanych kontrahentów.
  • Nowe deklaracje podatkowe obowiązujące od 1 lipca 2015 roku: – deklaracje wraz z obsługą e-deklaracji: VAT-27 (1) VAT-7 (15), VAT-7K (9), VAT-7D (6)
  • Nowa deklaracja VAT-8
  • Okienko informacyjne z rozpisanymi rodzajami ewidencji VAT i powiązanymi z nimi polami w deklaracji VAT-7. Funkcja ta sugeruje użytkownikowi, który rodzaj ewidencji wybrać, aby zapis trafił w odpowiednie pole na deklaracji VAT-7. Zmiana to została wprowadzona, dzięki sugestiom użytkowników.
  • Możliwość ustawienia nowego wyglądu okna głównego Książki Przychodów i Rozchodów, nowy wygląd okna zbliżony jest do klasycznej papierowej formy. Sprawdź wygląd.

Kadry i płace

  • Przyśpieszenie liczenia listy płac. Wprowadzono mechanizmy, które optymalizują przeliczania formuł obliczeniowych dzięki czemu uzyskaliśmy znaczny wzrost szybkości obliczeń na liście płac.
  • Opracowano wydruk: Skierowania na badania (wstępne / okresowe), z wykorzystaniem nowego wzorca obowiązującego od kwietnia 2015 roku.
  • Opracowano wydruk: Kartoteki pracownika. Wydruk zawiera główne dane o osobach zapisane w oknie ‘Pracownicy’