Informujemy, że opublikowana została nowa wersja programu DGCS System (dawniej INFOR System) – 12.04 r150209. Aktualizacja ta jest bezpłatna dla posiadaczy programu w generacji 12. Dla użytkowników starszych generacji wersja płatna zgodnie z cennikiem. Wersja wprowadza wiele zmian i udogodnień w pracy.
Poniżej przesyłamy szczegółowy wykaz zmian:
DGCS System (dawniej INFOR System)
- NOWOŚĆ – wprowadzono zapamiętywanie rozmiaru i kolejności kolumn w oknie Konfiguracja baz danych,
 - NOWOŚĆ – dodano możliwość wyszukiwania w oknie Konfiguracja baz danych.
 
DGCS System (dawniej INFOR System) Księgowość i Zbiorcze e-Deklaracje
- dla E-Deklaracji DOS działających w trybie pierwszym błędnie pokazywana była data urodzenia. Zabezpieczone zostały wszystkie e-Deklaracje,
- ulepszono masowe usuwanie deklaracji
 - w Zbiorczych e-Deklaracjach zmieniono rozszerzenie dla opcji Zapisz XML
 - w zbiorczych e-Deklaracjach ulepszono wyświetlanie kartoteki wysłanych e-Deklaracji
 - wprowadzono zapamiętywanie ścieżki do pliku po wybraniu opcji Zapisz XML,
 - wprowadzono kontrolę pól od 157 do 168 dla deklaracji PIT-4R (wer. 5),
 - ulepszono wyświetlanie deklaracji UPL-1, OPL-1 I NIP-1 o wyświetlanie przed oknem głównym
 - usprawniono wyświetlanie okna kontrahenta przy dowiązywaniu go w Wyciągu Bankowym – dot. pracy zdalnej przez Winflector,
 - dopracowano deklaracje PIT-36 (20) i PIT-36L (9)
 
 
DGCS System (dawniej INFOR System) Magazyn
- dodano uprawnienia dla funkcji dostępnych w panelu Asortyment pod prawym przyciskiem myszy,
 - ulepszono drukowanie dokumentów po przejściu pomiędzy bazami danych,
 - usprawniono import z arkusza XLS o blokadę importu w przypadku błędnie zdefiniowanej stawki VAT w arkuszu kalkulacyjnym,
 - usprawniono komunikaty przy wprowadzaniu dokumentu zakupu „Wystąpił błąd podczas próby zapisania dokumentu.
 - ulepszono cofanie numeracji dokumentu zakupu wystawianego w oknie głównym w przypadku, gdy wystąpi błąd zapisu dokumentu,
 - umożliwiono wystawienie Oferty w przypadku, gdy ustawiony jest parametr: Konfiguracja → Ustawienia ogólne → Parametry → Magazyn > Sytuacja, gdy występują braki ilościowe → Nie pozwalaj wystawić dok.,
 - na wzorcu faktury RR dodano kolumnę PKWiU,
 - uaktywniono opcję odtwarzania rezerwacji w menu Narzędzia,
 - usprawniono oznaczanie zamówienia jako zrealizowane w przypadku, gdy zamówienie miało rezerwację i było częściowo zrealizowane.
 - usprawniono wyszukiwanie w panelu Niezrealizowane zamówienia. W poprzedniej wersji występował problem w odświeżaniu danych.
 
DGCS System (dawniej INFOR System) Kadry i Płace
- dopracowano podsumowanie pola Dochód narastający dla karty wynagrodzeń,
 - ulepszono automatyczne generowanie wpisów w Menadżerze list płac,
 - wprowadzono skrypt aktualizujący bazę po imporcie danych z Płace (DOS),
 
Aktualizację można pobrać korzystając z opcji „Pomoc → Sprawdź czy są dostępne aktualizacje”.

