DGCS System (dawniej INFOR System) – 16.06

Informujemy, że opublikowana została nowa wersja programu DGCS System (dawniej INFOR System) – 16.06 r160129. Aktualizacja jest bezpłatna dla posiadaczy programu w generacji 16.

Poniżej szczegółowy wykaz zmian:

Magazyn:

  • usprawniono drukowanie konta bankowego na wzorcach 2 egzemplarze na A4.

Księgowość:

  • dodano nowy wzór deklaracji VAT-R (12),
  • dodano pasek postępu przy generowaniu deklaracji NIP1, NIP 2, NIP8, UPL1, OPL1, VAT-7Z, VAT-7R, VAT-26,
  • uzupełniono nowe wzory deklaracji VAT-7 (16), VAT-7K (10), VAT-7D (7), VAT-8 (7), VAT-9M (5), VAT-10 (5) i VAT-11 (5), VAT-12 (3) wraz z obsługę e-deklaracji VAT-7 (16), VAT-7k (10) i VAT-7d (7),
  • poprawiono wyliczenia na deklaracji PIT-36 (22),
  • zmieniono w e-Deklaracjach PIT-28, PIT-36 i PIT-36L możliwość wprowadzenia kwota 1% podatku z 1 miejscem po przecinku,
  • zmieniono zapamiętywanie roku obrachunkowego dla użytkownika,
  • dodano nowe wzorce deklaracji AKC-4 (4), AKC-4B (5), AKC-4C (5), AKC-4E (5), AKC-WW (4), PIT-37 (22), SSE-A (2), SSE-R (5), SSE-RA (3),
  • dodano w systemie możliwość oznaczenia czy deklaracja AKC-WW ma być to deklaracja miesięczna czy kwartalna,
  • uzupełniono na raporcie Rozliczenie ryczałtu opcję drukowania raportu rocznego,
  • zmieniono sposób zatwierdzania zapisów o podpowiadanie numeru LP najwyższego dla danego roku obrachunkowego,
  • w deklaracji PIT-11 (23) poprawiono pola województwa i poczty (pola 19 i 27), w poprzedniej wersji pola te ograniczone do 13 znaków.

Kadry i Płace:

  • poprawiono braki w wydruku Karta pracownika,
  • usprawniono generowanie Zaœświadczenia o zarobkach,
  • ulepszono numerację umów oraz z samym oknem umów cywilno prawnych,
  • zoptymalizowano wyświetlanie komunikatu o braku podstawy miesięcznej podczas liczenia listy płac,
  • poprawiono błędy przy odświeżaniu danych w oknie Menadżera list płac,
  • udoskonalono Listy roczne, które mają wartoœci zerowe zamiast sum z poszczególnych list miesięcznych.

Delegacje

  • poprawiono możliwość wejścia w opcję Konfiguracja → Ustawienia ogólne → Dokumenty.

Aktualizację można pobrać korzystając z opcji „Pomoc → Sprawdź czy są dostępne aktualizacje”.