Wdrożenie programu lojalnościowego z wykorzystaniem kart stałego klienta z unikalnym kodem kreskowym należy rozpocząć od zdefiniowania trzech grup:
2. Grupy towarów (poprzez Słowniki -> Grupy towarów). Po wejściu do słownika należy zdefiniować grupy towarów (Dodaj), a następnie do każdej z zdefiniowanych grup przypisać asortyment (Edytuj -> Dodaj towary).
3. Grupy rabatów (poprzez Słowniki -> Rabaty). Po wejściu do słownika należy przypisać rabat dla danej grupy kontrahentów i grupy towarów (Dodaj rabat).
Po zdefiniowaniu powyższych danych należy przypisać unikalny kod dla klienta, który znajduje się na karcie rabatowej. W tym celu można wykorzystać pole Nazwa skrócona, które znajduje się przy danych klienta (Słowniki -> Kontrahenci -> Dane podstawowe). Kod można albo wpisać ręcznie albo umieścić w tym polu kursor i zaczytać czytnikiem kodów kreskowych kod znajdujący się na karcie.
Jeżeli program ma wyszukiwać klienta po nadanym kodzie, należy zaznaczyć wyszukiwanie po polu Nazwa skrócona.
Gdy klient dokona zakupu i okaże kartę rabatową, wówczas po zaczytaniu czytnikiem kodów paskowych kodu kontrahenta, program automatycznie wyszuka klienta. Po jego wybraniu, program zapyta czy przeliczyć rabaty na aktualnie wystawianym dokumencie.
--ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA--
-Najnowsze promocje -Aktualizacje programu -Organizowane wydarzenia
KLIKNIJ