CRM DGCS System usprawni pracę Twojej firmy i organizację kontaktów z klientami – których chcesz pozyskać i z którymi masz już relacje. Dzięki CRM nie zapomnisz o tym, co dla Twojej firmy ważne, o wykonaniu zadania dla danego klienta, umówionym spotkaniu czy rozmowie telefonicznej. Pracuj z klientami w jednym systemie i zawsze z aktualnymi danymi, przygotuj kompleksową ofertę, zarezerwuj towary i wyposażenie niezbędne do realizacji konkretnego zadania. Nie jest ważne, ilu masz pracowników, czy masz dział handlowy z prawdziwego zdarzenia czy jednoosobowo realizujesz sprzedaż, aby być krok przed konkurencją bądź perfekcyjnie zorganizowany. Zacznij budować nowoczesną firmę w oparciu o dobrze zorganizowaną sprzedaż, wszystko w jednym narzędziu!
Przyśpiesz swoją sprzedaż, pracuj efektywniej w zaplanowanych zadaniach.
Po prostu zautomatyzuj rutynowe zadania.
- Tworzenie i przydzielanie zadań oraz delegowanie ich pracownikom, do wykonania w określonym czasie;
- Definiowanie zadań cyklicznych;
- Przypominanie o zbliżającym się terminie rozpoczęcia;
- Powiązania zadania z pracownikami, kontrahentami lub innymi zadaniami;
- Rezerwowanie towarów i zasobów firmy (np. pojazdy, urządzenia), niezbędnych do wykonania zadania;
- Współpraca zespołowa nad zadaniem, komentowanie w grupie osób powiązanych z zadaniem;
- Podpinanie plików np. zdjęcia, umowy, inne pliki tekstowe itp.;
- Nadawanie priorytetów, określanie statusów oraz stanu procentowego wykonania.
W pracy z klientem nie ma nic cenniejszego ponad aktualną informacją o nim.
Zbierz wszystko w jednym miejscu i miej pod ręką wszystkie potrzebne informacje.
- Nadawanie statusów dla kontrahenta:
- wg typu klienta – standardowy, potencjalny lub utracony,
- stopnia ważności – zwykły, ważny, bardzo ważny,
- branży,
- sposobu pozyskania;
- Ewidencja danych kontaktowych i charakteryzujących pracowników kontrahenta;
- Wyszczególnienie rozbudowanych informacji przydatnych dla handlowców – preferowana forma i godzina kontaktu z kontrahentem;
- Przydzielanie opiekunów do kontrahenta, opiekuna głównego, dodatkowego i zastępczego;
- Dodawanie notatek do kartoteki kontrahenta;
- Podpinanie plików do kartoteki kontrahenta;
- Rejestracja zgód związanych z RODO;
- Zarządzanie polityką rabatową dla danego kontrahenta;
- Dodawanie wielu kont bankowych kontrahenta, po których będą oni rozpoznawani np. przy wprowadzaniu wyciągów bankowych.
Integruj zadania Twojej firmy w jednym, spójnym kalendarzu. Trzymaj rękę na pulsie i monitoruj zadania pracowników.
- Przejrzysty widok kalendarza i zajętości poszczególnych dni, w układzie dziennym, tygodniowym i miesięcznym;
- Monitorowanie szczegółów zadań, edytowanie, usuwanie, dodawanie nowych terminów z poziomu Kalendarza;
- Prezentacja kalendarza wg typu kontaktu: zadanie, notatka, spotkanie, telefon;
- Prezentacja terminów wg stanu – niezakończone, zakończone, wszystkie.
Nadaj nowy standard wystawiania oferty w Twojej firmie, zautomatyzuj ofertowanie i daj pracownikom więcej czasu na prawdziwe budowanie relacji z klientami.
- Przygotowywanie ofert dla klientów;
- Analiza wystawianych ofert w przedziale czasu;
- Edytowanie, usuwanie, drukowanie i wysyłanie ofert e-mailem do klienta;
- Realizowanie oferty w postaci wystawienia dowolnego typu dokumentu sprzedaży na jej podstawie.
Optymalizuj czas wykorzystywania wyposażenia w firmie, ograniczaj do minimum okres bezczynności i całkowicie wyeliminuj konflikty dotyczące zbieżności dat planowanych rezerwacji.
- Dodawanie firmowego wyposażenia i oznaczanie go, jako dostępnego do rezerwacji;
- Planowanie i rezerwowanie zasobów dla konkretnych zadań;
- Kontrolowanie dostępności zasobów w konkretnym wymiarze czasu;
- Elastyczne wyszukiwanie wyposażenia i zaplanowanych rezerwacji.
Skończ z ręcznym wypełnianiem raportów i ciągłej aktualizacji arkuszy kalkulacyjnych.
Skup się na wynikach bo po to jest CRM!
Zobacz aktualne i prawidłowe informacje dotyczące sprzedaży w przejrzysty, jasny sposób.
Upewnij się, że Twoja firma realizuje założone cele sprzedażowe dzięki szczegółowym raportom. Realnie wykorzystaj dane,
aby jeszcze wznieść sprzedaż na wyższy poziom.
- Raporty i zestawienia prezentujące informacje o rozrachunkach z kontrahentami, przychodach ze sprzedaży do kontrahentów w ujęciu ilościowym i wartościowym.
Usprawnij współpracę między pracownikami przy realizacji konkretnego zadania. Dodawaj komentarze i zapisuj istotne informacje o postępie wykonania zadań.
- Dodawanie i wysyłanie komentarzy dotyczących zadania, do wykonawcy i pracowników, którzy są z nim powiązani z realizacją danego zadania.
Korzystaj z pełnej funkcjonalności CRM dzięki integracji z modułem sprzedażowym Magazyn DGCS System, która umożliwi m.in.:
- pracę na wspólnych kartotekach kontrahentów, towarów i usług;
- wystawianie dokumentów handlowych na podstawie złożonych ofert;
- analizowanie danych poprzez dostęp do bieżącej bazy.