tel: 62 735 62 98 (wew.2)

pomoc@dgcs.pl

 

Oferujemy kompleksową pomoc techniczną dla użytkowników naszego oprogramowania, zarówno w zakresie podstawowych zapytań przy pracy z programem, jak i asystą przy zaawansowanych operacjach oraz ewentualnych problemach technicznych.

 

W ramach Centrum Pomocy Technicznej DGCS S.A. - oferujemy:

  • BEZPŁATNA POMOC TECHNICZNA - 60 dni od daty wygenerowania licencji
Więcej informacji

Zakres usług:

– Konsultacje telefoniczne w kwestiach dotyczących instalacji i pierwszego uruchomienia;
– Możliwość zgłaszania uwag i sugestii dotyczących zmian w programie;
– Podstawowe informacje z zakresu działania programu;
– Baza wiedzy;
– Samouczki wideo;
– Zgłoszenia wysyłane na adres e-mail: pomoc@dgcssystem.pl / pomoc@dgcs.pl

Forma wsparcia:

– Pomoc telefoniczna: 62 735 62 98 w godz 8:30 do 15:30
– Zgłoszenia wysyłane na adres e-mail: pomoc@dgcssystem.pl / pomoc@dgcs.pl

  • JEDNORAZOWA POMOC TECHNICZNA - 90 zł + VAT – Obowiązuje po upływie 60 dni bezpłatnego wsparcia
Więcej informacji

Zakres usług:

– Wsparcie wykraczające poza zakres usług świadczonych w ramach pomocy bezpłatnej, a tak że gdy wymagane jest zdalne połączenie z komputerem klienta;
– Zdalne połączenie z komputerem klienta;
– Konsultacje telefoniczne w kwestiach dotyczących instalacji i pierwszego uruchomienia;
– Możliwość zgłaszania uwag i sugestii dotyczących zmian w programie;
– Podstawowe informacje z zakresu działania programu;
– Analiza problemów technicznych (komunikatów z błędami) dotyczących oprogramowania;
– Czas trwania: 15min.

Forma wsparcia:

– Oddzwanianie do klienta
– Pomoc telefoniczna: 62 735 62 98 w godz. 8:30 – 15:30
– Pomoc zdalna z wykorzystaniem TeamViewer w godz. 8:30 – 15:30

  • ROCZNY ABONAMENT POMOCY TECHNICZNEJ - 360 zł + VAT
Więcej informacji

Zakres usług:

– Zgłoszenia mailowe;
– Maksymalny czas podjęcia zgłoszenia mailowego: 48h;
– Indywidualny numer telefonu;
– Zdalne połączenie z komputerem klienta;
– Podstawowa pomoc w zakresie funkcjonalności obsługi programów;
– Kontakt telefoniczny z konsultantem: 3 konsultacje / miesiąc;
– Maksymalny czas trwania jednej konsultacji, to 15 minut;

Formy wsparcia:

– Oddzwanianie do klienta
– Pomoc telefoniczna: 62 735 62 98 w godz. 8:30 – 15:30
– Pomoc zdalna z wykorzystaniem TeamViewer w godz. 8:30 – 15:30

  • ROZSZERZONA POMOC MERYTORYCZNA - udział eksperta dedykowanego (wycena indywidualna)
Więcej informacji

Zakres usług:

– Instalacja Oprogramowania, instalacja aktualizacji i nowych wersji oraz konfiguracja;
Konfiguracja urządzeń zewnętrznych ( m. in. drukarki fiskalne, kasy fiskalne, terminale płatnicze, kolektory danych);
Usługi wdrożenia Oprogramowania;
Zmiany w Oprogramowaniu;
Wykonanie wzorców wydruków lub raportów;
Interpretacja przepisów regulujących działanie Oprogramowania;
Analiza lub naprawa baz danych uszkodzonych w trakcie użytkowania Oprogramowania;
Szkolenie;
Inne prace związane z konfiguracją systemów i zewnętrznego oprogramowania (programy Antywirusowe, podpisy kwalifikowane, itp.);
Pomoc w zakresie funkcjonalności programu, których użytkownik nie posiada w swojej wersji oprogramowania.

Obszary wsparcia:

– Kadry;
– Księgowość;
Doradztwo prawno gospodarcze;
– RODO;
Ochrona sygnalistów.

Formy wsparcia:

– Oddzwanianie do klienta;
– Pomoc telefoniczna: 62 735 62 98 w godz. 8:30 – 15:30
– Pomoc zdalna TeamViewer w godz. 8:30 – 15:30

Indywidualnej wycenie podlegają usługi informatyczne takie jak instalacja, konfiguracja, a także szkolenia z obsługi programu. 

 

 

Przedłużasz Abonament Pomocy Technicznej na kolejny rok*?

*w ciągu 30 dni od daty zakończenia dotychczasowej usługi 

Skorzystaj ze specjalnego rabatu:

20%

Zamów Abonament Pomocy Technicznej w PROMOCJI

Baza wiedzy

Kanał Filmików, które w fajny sposób pokazują działanie programu.

 

Darmowa Bazy Wiedzy z ciekawostkami i zagadnieniami z programu

 

Zdalne Wsparcie DGCS

Zdalne wsparcie pozwala zaufanej osobie, na przykład pracownikowi Centrum Pomocy Technicznej, nawiązać połączenie z komputerem użytkownika – bez względu na odległość – i pokazać krok po kroku, jak rozwiązać problem.

Nasz Konsultant mający dostęp do Państwa komputera może przeprowadzać wszelkie operacje tak, jakby był bezpośrednio przed komputerem, przy czym Użytkownik widzi na ekranie wszystkie wykonywane ruchy.

Korzystając ze Zdalnego wsparcia otrzymasz szybką, efektywną i profesjonalną pomoc dzięki czemu zaoszczędzisz swój cenny czas i pieniądze.

Pobierz program ułatwiający zdalne wsparcia użytkownika:

WINDOWS

Mac OS

Warunki Centrum Pomocy Technicznej znajdują się w Regulaminie.

 

 

Masz pytania odnośnie Pomocy Technicznej?

tel: 62 735 62 98

pomoc@dgcs.pl