tel: 62 735 62 98 (wew.2)

pomoc@dgcs.pl

 

Oferujemy kompleksową pomoc techniczną dla użytkowników naszego oprogramowania, zarówno w zakresie podstawowych zapytań przy pracy z programem, jak i asystą przy zaawansowanych operacjach oraz ewentualnych problemach technicznych.

 

W ramach Centrum Pomocy Technicznej DGCS S.A. - oferujemy:

Indywidualnej wycenie podlegają usługi informatyczne takie jak instalacja, konfiguracja, a także szkolenia z obsługi programu. 

 

 

Abonament Pomocy Technicznej

DOSTĘPNE USŁUGI
ABONAMENT CENTRUM POMOCY TECHNICZNEJ - 240 zł / 12 miesięcy
Zgłoszenia mailowe
Maksymalny czas podjęcia zgłoszenia mailowego
48h
Kontakt telefoniczny z konsultantem
5 konsultacji / miesiąc
Pomoc zdalna
Indywidualny numer telefonu
Oddzwanianie do klienta
Umawianie rozmowy telefonicznej
Rabat do 20% na wybrane dodatkowe usługi
ABONAMENT "CENTRUM POMOCY TECHNICZNEJ"
Dedykowany najbardziej wymagającym klientom. W ramach niego świadczymy priorytetowe wsparcie na wszystkich kanałach kontaktu
✔ przydzielony indywidualny numer telefonu - dzięki czemu możesz szybko połączyć się z konsultantem
✔ większa dostępność konsultantów
✔ krótki czas oczekiwania na infolinii
✔ gwarancja oddzwonienia do klienta - w czasie określonym w Regulaminie Centrum Pomocy Technicznej (RCPT)
✔ możliwość zamówienia rozmowy z konsultantem w wyznaczonym przez siebie czasie zgodnym z RCPT
✔ szybki czas reakcji na zgłoszenie mailowe - do 48 h
✔ gratis dodatkowy rabat do 20% zniżki na wybrane usługi

Przedłużasz Abonament Pomocy Technicznej na kolejny rok*?

*w ciągu 30 dni od daty zakończenia dotychczasowej usługi 

Skorzystaj ze specjalnego rabatu:

20%

Zamów Abonament Pomocy Technicznej w PROMOCJI

Baza wiedzy

Kanał Filmików, które w fajny sposób pokazują zdziałanie programu.

 

Darmowa Bazy Wiedzy z ciekawostkami i zagadnieniami z programu

 

Zdalne Wsparcie DGCS

Zdalne wsparcie pozwala zaufanej osobie, na przykład pracownikowi Centrum Pomocy Technicznej, nawiązać połączenie z komputerem użytkownika – bez względu na odległość – i pokazać krok po kroku, jak rozwiązać problem.

Nasz Konsultant mający dostęp do Państwa komputera może przeprowadzać wszelkie operacje tak, jakby był bezpośrednio przed komputerem, przy czym Użytkownik widzi na ekranie wszystkie wykonywane ruchy.

Korzystając ze Zdalnego wsparcia otrzymasz szybką, efektywną i profesjonalną pomoc dzięki czemu zaoszczędzisz swój cenny czas i pieniądze.

Pobierz program ułatwiający zdalne wsparcia użytkownika:

WINDOWS

Mac OS

Warunki Centrum Pomocy Technicznej znajdują się w Regulaminie.

 

 

Masz pytania odnośnie Pomocy Technicznej?

tel: 62 735 62 98

pomoc@dgcs.pl