Zaznacz stronę

Pomoc Techniczna

Dokładamy wszelkich starań aby nasze programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów prawno-podatkowych. Zdajemy sobie sprawę jak bardzo istotna jest możliwość uzyskania profesjonalnej pomocy podczas pracy z programem. Dlatego też oferujemy kompleksową pomoc techniczną dla użytkowników naszego oprogramowania, zarówno w zakresie podstawowych trudności przy pracy z programem, jak i asystą przy zaawansowanych operacjach oraz ewentualnych problemach technicznych.

 

W ramach Centrum Pomocy Technicznej DGCS S.A. – oferujemy:

DOSTĘPNE USŁUGIABONAMENT CENTRUM POMOCY TECHNICZNEJ - 195zł / 12 miesięcy
Zgłoszenia mailowe
Maksymalny czas podjęcia zgłoszenia mailowego48h
Kontakt telefoniczny z konsultantem5 konsultacji / miesiąc
Pomoc zdalna
Indywidualny numer telefonu
Oddzwanianie do klienta
Umawianie rozmowy telefonicznej
Rabat do 20% na wybrane dodatkowe usługi

 

Korzyści z zakupu abonamentu:

ABONAMENT "CENTRUM POMOCY TECHNICZNEJ"
Dedykowany najbardziej wymagającym klientom. W ramach niego świadczymy priorytetowe wsparcie na wszystkich kanałach kontaktu
✔ przydzielony indywidualny numer telefonu - dzięki czemu możesz szybko połączyć się z konsultantem
✔ większa dostępność konsultantów
✔ krótki czas oczekiwania na infolinii
✔ gwarancja oddzwonienia do klienta - w czasie określonym w Regulaminie Centrum Pomocy Technicznej (RCPT)
✔ możliwość zamówienia rozmowy z konsultantem w wyznaczonym przez siebie czasie zgodnym z RCPT
✔ szybki czas reakcji na zgłoszenie mailowe - do 48 h
✔ gratis dodatkowy rabat do 20% zniżki na wybrane usługi

 

PROMOCJE!

  • klienci przedłużający abonament na pomoc techniczną na kolejny rok (w ciągu 30 dni od daty zakończenia dotychczasowej usługi) mogą skorzystać z ceny specjalnej 150 zł netto.

Zachęcamy także do skorzystania z naszej darmowej Bazy Wiedzy, gdzie znajduje się szereg zagadnień związanych z naszym oprogramowaniem. Dodatkowo zapraszamy do obejrzenia naszych Samouczków, które dokładnie objaśniają zasady działania naszego oprogramowania.

Zdalne wsparcie DGCS – udogodnienie, które pozwala zaufanej osobie, na przykład pracownikowi Centrum Pomocy Technicznej, nawiązać połączenie z komputerem użytkownika – bez względu na odległość – i pokazać krok po kroku, jak rozwiązać problem.

Nasz Konsultant mający dostęp do Państwa komputera może przeprowadzać wszelkie operacje tak, jakby był bezpośrednio przed komputerem, przy czym Użytkownik widzi na ekranie wszystkie wykonywane ruchy.

Korzystając ze Zdalnego wsparcia otrzymasz szybką, efektywną i profesjonalną pomoc dzięki czemu zaoszczędzisz swój cenny czas i pieniądze.

Pobierz program ułatwiający zdalne wsparcia użytkownika:

WINDOWS

Mac OS

Dokładne zasady działania Centrum Pomocy Technicznej znajdują się w regulaminie.

 

Masz pytania odnośnie Pomocy Technicznej?

tel: 62 735 62 98

pomoc@dgcs.pl

?

--ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA--

 

-Najnowsze promocje
-Aktualizacje programu
-Organizowane wydarzenia


 

KLIKNIJ