tel: 62 735 62 98 (wew.2) pomoc@dgcs.pl Dokładamy wszelkich starań aby nasze programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów prawno-podatkowych. Zdajemy sobie sprawę jak bardzo istotna jest możliwość uzyskania profesjonalnej pomocy podczas pracy z programem. Dlatego też oferujemy kompleksową pomoc techniczną dla użytkowników naszego oprogramowania, zarówno w zakresie podstawowych trudności przy pracy z programem, jak i asystą przy zaawansowanych operacjach oraz ewentualnych problemach technicznych. W ramach Centrum Pomocy Technicznej DGCS S.A. – oferujemy: Bezpłatną Pomoc Techniczną przez 60 dni od daty zakupu programu (daty wygenerowania licencji). ZAMÓW BEZPŁATNĄ POMOC Jednorazową Pomoc Techniczną: 50zł + VAT. OPŁAĆ JEDNORAZOWĄ POMOC Pomoc Techniczną w ramach abonamentu na okres 12 kolejnych miesięcy 240 zł + VAT. OPŁAĆ ABONAMENT DOSTĘPNE USŁUGIABONAMENT CENTRUM POMOCY TECHNICZNEJ - 240 zł / 12 miesięcy Zgłoszenia mailowe✔ Maksymalny czas podjęcia zgłoszenia mailowego48h Kontakt telefoniczny z konsultantem5 konsultacji / miesiąc Pomoc zdalna✔ Indywidualny numer telefonu✔ Oddzwanianie do klienta✔ Umawianie rozmowy telefonicznej✔ Rabat do 20% na wybrane dodatkowe usługi✔ Korzyści z zakupu abonamentu: ABONAMENT "CENTRUM POMOCY TECHNICZNEJ" Dedykowany najbardziej wymagającym klientom. W ramach niego świadczymy priorytetowe wsparcie na wszystkich kanałach kontaktu ✔ przydzielony indywidualny numer telefonu - dzięki czemu możesz szybko połączyć się z konsultantem ✔ większa dostępność konsultantów ✔ krótki czas oczekiwania na infolinii ✔ gwarancja oddzwonienia do klienta - w czasie określonym w Regulaminie Centrum Pomocy Technicznej (RCPT) ✔ możliwość zamówienia rozmowy z konsultantem w wyznaczonym przez siebie czasie zgodnym z RCPT ✔ szybki czas reakcji na zgłoszenie mailowe - do 48 h ✔ gratis dodatkowy rabat do 20% zniżki na wybrane usługi PROMOCJE! 20% rabatu: klienci przedłużający abonament na pomoc techniczną na kolejny rok (w ciągu 30 dni od daty zakończenia dotychczasowej usługi) mogą skorzystać z ceny specjalnej 192 zł netto (240 zł) Zachęcamy także do skorzystania z naszej darmowej Bazy Wiedzy, gdzie znajduje się szereg zagadnień związanych z naszym oprogramowaniem. Dodatkowo zapraszamy do obejrzenia naszych Samouczków, które dokładnie objaśniają zasady działania naszego oprogramowania. Zdalne wsparcie DGCS – udogodnienie, które pozwala zaufanej osobie, na przykład pracownikowi Centrum Pomocy Technicznej, nawiązać połączenie z komputerem użytkownika – bez względu na odległość – i pokazać krok po kroku, jak rozwiązać problem. Nasz Konsultant mający dostęp do Państwa komputera może przeprowadzać wszelkie operacje tak, jakby był bezpośrednio przed komputerem, przy czym Użytkownik widzi na ekranie wszystkie wykonywane ruchy. Korzystając ze Zdalnego wsparcia otrzymasz szybką, efektywną i profesjonalną pomoc dzięki czemu zaoszczędzisz swój cenny czas i pieniądze. Pobierz program ułatwiający zdalne wsparcia użytkownika: WINDOWS Mac OS Dokładne zasady działania Centrum Pomocy Technicznej znajdują się w regulaminie. Masz pytania odnośnie Pomocy Technicznej? tel: 62 735 62 98 pomoc@dgcs.pl