Opis
Zarządzanie Majątkiem Trwałym
Zarządzanie Majątkiem Trwałym pozwala na kompleksową obsługę firmy i klienta w zakresie gospodarowania trwałymi wartościami niematerialnymi i prawnymi jak również wyposażeniem dodatkowym. Moduł ułatwia zarządzanie majątkiem firmy zarówno przedsiębiorstwom, jak i biurom rachunkowym.
Zarządzaniem Majątkiem Trwałym zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Środki Trwałe. Kliknij tutaj.
Dodatkowo zawierając poniższe funkcje:
Zarządzanie cechami:
- rozbudowana konfiguracja cech
- cechy wartościowe
- cechy stałe dodatkowe pola w ewidencji majątku
- edycja wartości cech bezpośrednio w zakładce danych podstawowych
- drzewo cech – cechy zależne
- kategorie cech – grupowanie cech
- prezentacja i edycja wybranych cech w danych podstawowych składnika majątku – dodatkowe pola w ewidencji
- prezentacja wybranych cech w liście składników majątku – szybkie wyszukiwanie wg wybranej cechy wartościowej
Powiązany kontrahent:
- wskazanie na kontrahenta, z którym jest powiązany składnik majątku, inwestycja,
Kompletacja i dekompletacja:
- wspomaganie łączenia składników majątku w jeden
- automatyczne wyliczanie wartości kompletu i części składowej przy kompletacji i dekompletacji
- przechowywanie informacji o wykonanej kompletacji i dekompletacji
Ewidencja kosztów:
- ewidencja kosztów powiązanych ze składnikiem majątku
- ewidencja obsługi serwisowej
- ewidencja obsługi serwisowej składnika majątku.
- lista punktów serwisowych
- raport z Środków Trwałych w serwisie
Standaryzacja ewidencji, definicje składników
- tworzenie definicji typowych, często powtarzających się składników majątku
- tworzenie składnika poprzez wybór definicji
- przypisanie cech standardowych wg wybranej definicji środka trwałego
- standaryzacja nazw i przypisanej klasyfikacji środka trwałego
Inwestycje, magazynowanie:
- przebudowana ewidencja inwestycji oraz składników majątku przechowywanych i nie amortyzowanych
- zarządzanie inwestycjami w standardowym oknie aplikacji
- zachowanie cech i innych właściwości środków trwałych przez cały okres obsługi składnika majątku w aplikacji
Uprawnienia:
- definiowanie dostępu do prawie każdej akcji, zakładki w aplikacji
- pozwala na organizację zespołu do niezależnej obsługi zarządzania majątkiem i osobnej do obsługi rozliczeń
Inne ważne funkcjonalności Zarządzania Majątkiem Trwałym:
- obsługa dużych baz np.: >30tys wpisów w kartotece Usprawnione filtrowanie wg cech, MPK i wybranych składników majątku. Filtr zapamiętywany na stanowisku i przywracany po restarcie aplikacji (* na tej samej bazie danych)
- dostęp do kartoteki zamówień i tworzenia nowego zamówienia (materiały eksploatacyjne, nowe składniki majątku)
- rozbudowane filtrowanie – „Pasek zaawansowanego filtrowania” z możliwością zachowania filtru do przyszłego użycia.
- księgowanie z użyciem cech
Warto dodać, że Zarządzanie Majątkiem Trwałym jest jednym z elementów zaawansowanego systemu wspierającego Twój biznes jakim jest DGCS ERP.
Wymagania techniczne:
Minimalne:
- procesor: 1GHz;
- pamięć RAM: 1 GB;
- rozdzielczość ekranu: 1024×768 pkt;
- wolne miejsce na dysku twardym: >1 GB (zależy od ilości danych);
- system operacyjny: Windows (od XP), Linux, macOS (od wersji 10.13 – High Sierra) lub inny, na którym jest dostępna maszyna wirtualna Javy;
- serwer bazy danych Firebird w wersji 3.0.x.
Zalecane:
- procesor: 1.5 GHz;
- pamięć RAM: 2 GB;
- min. rozdzielczość ekranu: 1024×768 pkt;
- wolne miejsce na dysku twardym: >1 GB (zależy od ilości danych);
- system operacyjny: Windows 7, Linux, macOS od wersji 10.13 – High Sierra) lub inny, na którym jest dostępna maszyna wirtualna Javy;
- serwer bazy danych Firebird w wersji 3.0.x.
Wersja próbna
Warunki
Wersja próbna pozwala na darmowe korzystanie z oprogramowania przez trzydzieści dni. Po okresie trzydziestu dni praca w programie przestanie być możliwa. Wersja próbna zawiera wszystkie funkcjonalności. Zapraszamy do wypróbowania DGCS System (dawniej INFOR System) najbezpieczniejszego oprogramowania dla firm i biur rachunkowych. Jeśli wpiszesz adres e-mail dołączysz do naszego newslettera.