Integracja ze sklepem internetowym Shoper Zamówienia złożone w sklepie są pobierane do DGCS System (dawniej INFOR System). Proces ten działa pół-automatycznie, a składane zamówienia zdejmują stany magazynowe. Export obejmuje pełen zakres informacji dotyczących zamówienia: Jeśli posiadasz już wprowadzone produkty w oprogramowaniu DGCS System (dawniej INFOR System), w łatwy i prosty sposób możesz zaimportować je do swojego sklepu.
Wysyłanie zamówień do DGCS System (dawniej INFOR System)
Import produktów z DGCS System (dawniej INFOR System) do Sklepu
Automatyczna aktualizacja cen
Opis w skrócie:
Opis
Integracja sklepu internetowego Shoper z DGCS System (dawniej INFOR System) umożliwia synchronizację produktów, zamówień i magazynu. Bardzo sprawnie: przeniesiesz produkty z DGCS System (dawniej INFOR System) Magazyn do sklepu lub wystawisz dokument sprzedaży w DGCS System (dawniej INFOR System) Magazyn, a dzięki integracji z magazynem zachowasz zawsze aktualne stany magazynowe
Najważniejsze funkcje
Zamów