Firmy: 540.00 zł netto

Opis

Synchronizacja z portalem aukcyjnym

Moduł dodatkowy do aplikacji INFOR System Magazyn pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym a bazą danych aplikacji Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami posiadanego dodatku. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych INFOR System lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn.

Zakres wymiany danych jest konfigurowany i zawiera:

Klienci – dane kupujących odczytane ze wszystkich formularzy dostawy zarejestrowanych na portalu Allegro. Przed synchronizacją możemy wybrać, czy importujemy tylko klientów proszących o fakturę czy wszystkich.

Zamówienia – dane formularzy dostawy zawierające zestawienie zakupionych na aukcjach towarów / usług. Zamówienia pojawiają się w kartotece zamówień. Posiadają dane kontrahenta, listę zamówionych towarów oraz pozycję wybranego sposobu dostawy wraz z jej kosztem.

Najważniejsze funkcje

Opis w skrócie:

 

  • wymiana danych
  • import klientów
  • sposób dostawy

 

 

Zamów