Synchronizacja ze sklepem Magento Moduł dodatkowy do aplikacji INFOR System Magazyn pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem internetowym a bazą danych aplikacji Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami posiadanego dodatku. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu. Dane dotyczące synchronizacji zapisywane są w bazie danych DGCS System (dawniej INFOR System) lub przed każdym wywołaniem może się pojawić o nie pytanie. Synchronizacja odbywa się na żądanie operatora poprzez wywołanie pojedynczej pozycji z menu aplikacji Magazyn. Zakres wymiany danych jest konfigurowany i zawiera: Klienci – dane kupujących odczytane ze wszystkich formularzy dostawy zarejestrowanych na portalu Magento. Przed synchronizacją możemy wybrać, czy importujemy tylko klientów proszących o fakturę czy wszystkich. Zamówienia – dane formularzy dostawy zawierające zestawienie zakupionych na aukcjach towarów / usług. Zamówienia pojawiają się w kartotece zamówień. Posiadają dane kontrahenta, listę zamówionych towarów oraz pozycję wybranego sposobu dostawy wraz z jej kosztem.
Opis w skrócie:
Opis
Najważniejsze funkcje
Zamów