Regulamin akcji promocyjnej
„Polska wygrywa rabatów przybywa”
§ 1
1. Niniejszy Regulamin określa warunki oraz zasady przeprowadzenia promocji „Polska wygrywa rabatów przybywa’’, (zwanej dalej jako Akcja promocyjna).
2. Akcja promocyjna zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o zasady określone niniejszym Regulaminem oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
§ 2
Organizatorem Akcji promocyjnej jest DGCS S.A. z siedzibą w Kaliszu (62-800) przy ul. Zielonej 12 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu dla dzielnic Poznań Nowe Miasto i Wilda IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000056678, NIP: 618-004-00-84 (dalej także jako Organizator).
§ 3
W Akcji promocyjnej wezmą udział wszystkie osoby, które w okresie jej trwania (zob. § 4 niniejszego Regulaminu) dokonały zakupu pełnej wersji oprogramowania DGCS którego producentem jest Organizator.
§ 4
Akcja promocyjna rozpoczyna się 22.11.2022 r. i trwa do 18.12.2022 r.
§ 5
Promocją objęte są wszystkie pełne wersje pakietów i modułów oprogramowania DGCS System oraz rozszerzeń programu wskazanych szczegółowo w cenniku DGCS S.A. (wyszczególnione w nim jako zakup abonamentu) dostępnym pod adresem https://dgcs.pl/cennik/, z wyłączeniem:
- DGCS System Rozszerzenia – sklep internetowy.
§ 6
Promocja polega na tym, że Klient, który w okresie obowiązywania Promocji, zgodnie z Regulaminem Serwisu zakupi pełną wersję moduł lub pakiet modułów, o których mowa powyżej w pkt. §5 ust. 1 ma możliwość skorzystania z udostępnionego przez Organizatora 10% rabatu, przy pomocy którego może obniżyć cenę netto zakupu pełnej wersji programu. Z każdą kolejną wygraną meczu przez Reprezentację Polski dodajemy kolejne 10% rabatu. W przypadku przegranej w meczu odejmujemy 10% od aktualnego rabatu. Remis w meczu powoduje utrzymanie wysokości rabatu z poprzedniego stanu. Maksymalny łączny rabat nie może przekroczyć 80%.
§ 7
Organizator zastrzega sobie prawo zwiększyć procent udzielonego rabatu dla klienta.
§ 8
Rabat nie podlega zamianie na gotówkę, ani na inne ekwiwalenty.
§ 9
1. Organizator jest administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w odniesieniu do danych osobowych Uczestników Akcji promocyjnej.
2. Informacje o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych dotyczące przetwarzania danych Uczestników Organizator udostępnia w Polityce Prywatności DGCS S.A. dostępnej pod adresem https://dgcs.pl/polityka-prywatnosci/.
§ 10
1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. O zmianie Regulaminu Organizator powiadamia Uczestników poprzez publikację:
a) informacji zawierającej treść zmian na stronie internetowej Organizatora (https://dgcs.pl/)
b) postu z treścią zmian na profilu Organizatora na portalu Facebook.
Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem 24 godzin od publikacji ww. informacji.
§ 11
1. Organizator zapewnia każdemu Uczestnikowi możliwość złożenia reklamacji:
a) w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej – pod adresem: info@dgcs.pl
b) za pośrednictwem komunikatora (wiadomości prywatnej) na portalu Facebook.
2. Reklamacja złożona w formie o której mowa w ust. 1 lit. a powinna zawierać
a) dokładny opis zdarzenia budzącego zastrzeżenia lub przedmiotu zastrzeżeń Użytkownika;
b) oczekiwany przez Użytkownika stan po rozpatrzeniu zastrzeżeń.
Reklamacja złożona w formie o której mowa w ust. 1 lit. b powinna zawierać ponadto imię i nazwisko Uczestnika oraz jego adres korespondencyjny.
3. W przypadku stwierdzenia braku informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Organizator prosi Uczestnika o ich uzupełnienie. Odmowa podania przez Uczestnika informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji skutkuje brakiem możliwości przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego przewidzianego w niniejszym Regulaminie. O niemożności rozpatrzenia reklamacji ze względu na niekompletność udzielonych informacji niezwłocznie powiadamia się Uczestnika.
§ 12
1. Złożone reklamacje Organizator rozpatruje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia wpłynięcia reklamacji spełniającej wymogi o których mowa w § 12 ust. 2 Regulaminu.
2. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin, o którym mowa może ulec wydłużeniu, maksymalnie do 10 dni roboczych. O przedłużeniu terminu rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie informuje się Uczestnika, jednocześnie wskazując przyczyny przedłużenia.
3. Do zachowania terminów, o których mowa w ustępie poprzedzającym wystarczy wysłanie odpowiedzi przez Organizatora Uczestnikowi przed upływem tych terminów.
4. W przypadku niezachowania terminów, o których mowa w ust. 1 i 2 reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą Uczestnika.
§ 13
1. Odpowiedź na reklamację zawiera informację o tym, czy reklamacja została uznana za uzasadnioną oraz wskazanie sposobu załatwienia sprawy. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną, w odpowiedzi na reklamację Organizator informuje Uczestnika o braku podstaw do uznania reklamacji za uzasadnioną wraz ze wskazaniem powodów swojej decyzji.
2. Odpowiedź na reklamację powinna zostać udzielona w formie właściwej do formy jej złożenia.
3. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną Organizator realizuje żądanie Uczestnika zgodnie z jego treścią oraz przepisami obowiązującego prawa.
§ 14
Niniejszy Regulamin stanowi utwór w rozumieniu art. 1 ust. 1 Prawa autorskiego i korzysta z przewidzianej w ustawie ochrony prawnej, w szczególności nie może być kopiowany dla innych celów niż wskazane w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, rozpowszechniany ani wykorzystywany przez inne podmioty bez zgody Organizatora wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności.
§ 15
1. Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 94 z późn. zm.).
2. Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów dotyczących interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
3. Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Akcji promocyjnej.