§ 1
-
Niniejszy Regulamin określa warunki oraz zasady przeprowadzenia ,,Facebook’owej akcji promocyjnej DGCS’’ (dalej jako Akcja promocyjna).
-
Akcja promocyjna zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o zasady określone niniejszym Regulaminem oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
§ 2
Organizatorem Akcji promocyjnej jest DGCS S.A. z siedzibą w Kaliszu (62-800) przy ul. Zielonej 12 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu dla dzielnic Poznań Nowe Miasto i Wilda IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000056678, NIP: 618-004-00-84 (dalej także jako Organizator).
§ 3
-
W Akcji promocyjnej wezmą udział wszystkie osoby, które w okresie jej trwania (zob. § 4 ust. 1 niniejszego Regulaminu) obserwują fanpage DGCS S.A. oraz udostępniły dowolny post z fanpage DGCS S.A. na swojej tablicy.
-
Osoby, które spełnią warunki opisane w § 3 ust.1 otrzymają rabat 20% na abonament Pomocy Technicznej DGCS S.A.
-
Aby rabat został naliczony obowiązkiem osoby zamawiającej podczas zakupu abonamentu na Pomoc Techniczną DGCS S.A. jest poinformowanie pracownika infolinii o udziale w „Facebook’owej Akcji Promocyjnej”
§ 4
-
Akcja promocyjna rozpoczyna się 17.06.2019 r. i trwa do dnia 17.07.2019 r.
§ 5
-
Akcja promocyjna nie jest w żaden sposób sponsorowana, popierana ani przeprowadzana przez portal Facebook, ani z nim związana.
-
Portal Facebook nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy przebieg Akcji promocyjnej. Wszelkie roszczenia związane z Akcją promocyjną należy kierować wyłącznie do Organizatora.
§ 6
-
Organizator jest administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w odniesieniu do danych osobowych Uczestników Akcji promocyjnej.
-
Informacje o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych dotyczące przetwarzania danych Uczestników Organizator udostępnia w Polityce Prywatności DGCS S.A. dostępnej pod adresem https://dgcs.pl/polityka-prywatnosci/.
§ 7
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. O zmianie Regulaminu Organizator powiadamia Uczestników poprzez publikację:
a) informacji zawierającej treść zmian na stronie internetowej Organizatora (https://dgcs.pl/)
b) postu z treścią zmian na profilu Organizatora na portalu Facebook.
Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem 24 godzin od publikacji ww. informacji.
§ 8
-
Organizator zapewnia każdemu Uczestnikowi możliwość złożenia reklamacji:
a) w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej – pod adresem: info@dgcs.pl
-
Reklamacja złożona w formie o której mowa w ust. 1 lit. a powinna zawierać:
a) dokładny opis zdarzenia budzącego zastrzeżenia lub przedmiotu zastrzeżeń Użytkownika;
b) oczekiwany przez Użytkownika stan po rozpatrzeniu zastrzeżeń.
-
W przypadku stwierdzenia braku informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Organizator prosi Uczestnika o ich uzupełnienie. Odmowa podania przez Uczestnika informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji skutkuje brakiem możliwości przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego przewidzianego w niniejszym Regulaminie. O niemożności rozpatrzenia reklamacji ze względu na niekompletność udzielonych informacji niezwłocznie powiadamia się Uczestnika.
§ 9
-
Złożone reklamacje Organizator rozpatruje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia wpłynięcia reklamacji spełniającej wymogi o których mowa w § 8 Regulaminu.
-
W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin, o którym mowa może ulec wydłużeniu, maksymalnie do 10 dni roboczych. O przedłużeniu terminu rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie informuje się Uczestnika, jednocześnie wskazując przyczyny przedłużenia.
-
Do zachowania terminów, o których mowa w ustępie poprzedzającym wystarczy wysłanie odpowiedzi przez Organizatora Uczestnikowi przed upływem tych terminów.
-
W przypadku niezachowania terminów, o których mowa w ust. 1 i 2 reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą Uczestnika.
§ 10
-
Odpowiedź na reklamację zawiera informację o tym, czy reklamacja została uznana za uzasadnioną oraz wskazanie sposobu załatwienia sprawy. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną, w odpowiedzi na reklamację Organizator informuje Uczestnika o braku podstaw do uznania reklamacji za uzasadnioną wraz ze wskazaniem powodów swojej decyzji.
-
Odpowiedź na reklamację powinna zostać udzielona w formie właściwej do formy jej złożenia.
-
W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną Organizator realizuje żądanie Uczestnika zgodnie z jego treścią oraz przepisami obowiązującego prawa.
§ 11
Niniejszy Regulamin stanowi utwór w rozumieniu art. 1 ust. 1 Prawa autorskiego i korzysta z przewidzianej w ustawie ochrony prawnej, w szczególności nie może być kopiowany dla innych celów niż wskazane w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, rozpowszechniany ani wykorzystywany przez inne podmioty bez zgody Organizatora wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności.
§ 12
-
Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 94 z późn. zm.).
-
Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów dotyczących interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Akcji promocyjnej.