Program Repozytorium raportów jest rozszerzeniem do DGCS Systemu.
Codziennie każda firma tworzy kilka, a niekiedy kilkanaście raportów dziennie. Często zapisujemy je w różnorodny sposób i w wielu miejscach. Późniejsze odszukanie danego raportu sprawia niemały zawrót głowy i zajmuje cenny czas. Drukowanie powoduje tworzenie dużej sterty dokumentów, którą musimy odpowiednio zabezpieczyć i archiwizować, wszystko to wiąże się z ponoszeniem kosztów finansowych.
Chcemy ułatwiać pracę naszym klientom oraz pomóc zmniejszyć koszty wydruku. Stworzyliśmy program “Repozytorium raportów”, który umożliwia przechowywanie w jednym miejscu wszystkich powstałych w DGCS System raportów w zewnętrznym repozytorium plików.
Współczesne realia biznesowe jeszcze bardziej wymagają wdrożenia w firmach procesów i procedur redukujących koszty. Służą ku temu między innymi rozwiązania oparte na szybkiej współpracy między działami oraz wymianie informacji. Najlepiej, aby wymiana dokumentów odbywała się drogą elektroniczną, gdyż zmniejsza to także koszty związane z tworzeniem, drukowaniem, archiwizacją i ochroną dokumentacji. Jeżeli chcemy całkowicie wyeliminować papier, potrzebne są odpowiednie narzędzia, dostosowane do potrzeb i możliwości, a także usprawniające organizację pracy. Takim narzędziem jest program “Repozytorium raportów”.
Przedstawiamy listę wymiernych korzyści osiąganych dzięki programowi ”Repozytorium raportów”
Porządkowanie miejsca przechowywania dokumentów
Raporty zapisujemy w kartotece do której dostęp chroniony jest hasłem, dzięki czemu zwiększamy kontrolę nad dokumentacją, dokumenty są bezpiecznie przechowywane w ściśle określonym miejscu. Uporządkowanie tematyczne i okresowe, wprowadza ład i zapewnia łatwe wyszukiwanie. Ograniczenie wydruków wpływa na zmniejszenie miejsca przechowywania drukowanych dokumentów. “Repozytorium raportów” zapobiega sytuacji, w której pracownicy muszą wprowadzać oraz pobierać informacje do i z wielu różnych programów – co zwiększa prawdopodobieństwo pomyłki. Ze względu na zróżnicowanie programów, pracownicy jednego działu nie mogą wymieniać czy łączyć informacji z danymi pracowników sąsiednich działów, wiąże się z konieczności wydruku dokumentów i ponoszeniem kosztów.
Ograniczenie wydatków firmy na papier, tonery i sprzęt drukujący oraz zużycie energii poprzez zmniejszenie ilość drukowanych dokumentów
W przeliczeniu na pracownika przeciętna firma działająca w Polsce wykorzystuje miesięcznie 1,3 ryzy papieru A4, czyli około 650 kartek. Przyjmując, że średni koszt wydruku jednej czarno-białej kartki to 0,4 zł, powstaje kwota 260 zł na pracownika. Oprócz łatwych do policzenia kosztów w grę wchodzi jeszcze koszt eksploatacji urządzeń drukujących oraz czas pracowników poświęcany na drukowanie, szukanie papierowych dokumentów, ich niszczenie i archiwizowanie.
Redukcja obciążenia działów IT sprawami związanymi z instalacją i konfiguracją oraz serwisem drukarek
Instalacja oprogramowania do drukarki czy też późniejsza wymiana przestarzałych części to tylko część zadań do których niezbędna jest wiedza informatyczna. Każda firma potrzebuje wsparcia informatycznego, istnieją dwa rozwiązania – albo zatrudnienie informatyka, albo nawiązanie współpracy z zewnętrzna firmą informatyczną. W przypadku dużej ilości sprzętu komputerowego, bez wątpienia opłacalność wynajęcia zewnętrznej firmy informatycznej może być znacznie droższa niż zatrudnienie informatyka w firmie. Im więcej firma drukuje tym wyższy jest koszt obsługi informatycznej.
Przyspieszenie obiegu dokumentów pomiędzy działami
Wszystkie raporty zapisywane są w elektronicznej kartotece dzięki czemu ogranicza się czas oczekiwania na dostarczenie dokumentu. Dokument można łatwo odnaleźć w systemie oraz wykonywać bezkosztownie wiele jego kopii. Z punktu widzenia całej firmy następuje usprawnienie i przyśpieszenie pracy wielu użytkowników od osoby tworzącej dokument po właściciela firmy.
Zapobieganie wielokrotnemu powielaniu formy fizycznej dokumentu, jego zagubieniu oraz wyciekowi danych
Dodatkowym atutem wyeliminowania papieru jest redukcja liczby błędów i pomyłek wynikających z przepisywania ręcznych notatek do dokumentów elektronicznych. Elektroniczny dokumentacja pomaga także oszczędzać czas i energię pracowników.
Wpływanie pozytywnie na środowisko przez ograniczenie ilości powstałych odpadów
Dzięki programowi firma zyskuje oszczędności związane z zmniejszeniem liczby wydruków. Efektem dodanym jest ochrona środowiska naturalnego.
Szybki kontakt z dokumentacją z dowolnego miejsca
Po zalogowaniu się do ,,Repozytorium raportów” mamy wgląd do wszystkich raportów stworzonych przez każdego pracownika w firmie. Oszczędzamy czas procesowania i przekazywania dokumentu między działami.
Dla kogo przeznaczony jest program „Repozytorium raportów”?
Dla biur rachunkowych
Dla firm
poprzez optymalizację druku zwiększenie oszczędności (w dużym biurze rachunkowym nawet do kilku tysięcy złotych),
uporządkowane miejsce gromadzenia dokumentacji elektronicznej,
szybki zapis raportu,
zwiększenie wydajności pracy,
łatwa wysyłka raportów do klientów z poziomu programu.
zwiększenie efektywności procesu zarządzania,
bezpieczeństwo danych firmowych,
osiąganie wymiernych korzyści finansowych,
szybki monitoring raportów,
zarządzanie dokumentacją elektroniczną,
szybsza dystrybucja raportów do właściwych odbiorców.
Najważniejsze funkcje
Funkcjonalności „Repozytorium raportów”
Program pozwala na:
definiowanie zestawu raportów, zapisywanie dowolnego raportu ze systemu (także zestawu raportów),
przeglądanie raportów (zapisanych w kartotece raportów w repozytorium),
szybki podgląd wybranego raportu z repozytorium oraz jego wydruk (zaprezentowany zostanie raport w systemowym oprogramowaniu do odtwarzania plików w formacie PDF (np. Acrobat Reader),
usunięcia niechcianego raportu z repozytorium,
uporządkowanie miejsce przechowywania dokumentów- dodane raporty do repozytorium są uporządkowane tematycznie i okresowo [nazwa bazy danych]->[Raporty]->[rok rozliczeniowy],
każdy raport można wysłać mailem z poziomu programu (także zbiorowo).
Ilość stanowisk zgodna z posiadaną licencją na moduł główny.
Do programu dołączona jest instrukcja opisująca proces jego instalacji oraz przedstawiająca wykorzystanie funkcjonalności. Dzięki czemu użytkownik może w łatwy i szybki sposób rozpocząć pracę z programem. W razie napotkania trudności świadczymy pomoc techniczną drogą telefoniczną i mailową.
Zamów
Uwaga: ta zawartość wymaga obsługi języka JavaScript.